La vie en green

Συγνώμη για τον παραπλανητικό τίτλο του ποστ, αλλά αναφέρεται στις ευεργετικές ιδιότητες του πράσινου τσαγιού όχι μόνο για την πρόληψη εγκεφαλικών, γνωστικών αδυναμιών και οστεοπόρωσης, αλλά και στη μείωση περιπτώσεων αδυναμίας διεκπεραίωσης απλών καθημερινών δραστηριοτήτων σε ηλικιωμένους.

Green tea consumption and the risk of incident functional disability in
elderly Japanese: the Ohsaki Cohort 2006 Study

Το βασικό πλεονέκτημα της έρευνας είναι το μεγάλο δείγμα ασθενών, στο οποίο εκπονήθηκε: 13.988 ηλικωμένοι, που παρακολουθήθηκαν για διάστημα τριετίας.

Οι πιθανότητες να εκδηλώσει ένας ηλικιωμένος κάποια λειτουργική αναπηρία μειώνονται όσο αυξάνονται οι κούπες πράσινου τσαγιού που καταναλώνει αυτός ημερησίως – το μαύρο τσάι και ο καφές δε σημειώνουν τα ίδια οφέλη.

Συγκεκριμένα, όσοι κατανάλωναν πέντε κούπες πράσινου τσαγιού είχαν 33% λιγότερες πιθανότητες να εκδηλώσουν κάποια λειτουργική αναπηρία.

Οι ερευνητές κάνουν μνεία στις ισχυρές αντιοξειδωτικές δυνατότητες του πράσινου τσαγιού:

This discrepancy among beverages suggests that the effect of green tea cannot be explained by fluid intake but rather by some component in the beverage. As compared with black tea and oolong tea, green tea contains a large amount of polyphenols such as epigallocatechin gallate, which reduce oxidative damage to DNA and lipid concentrations (46–48). Randomized controlled trials of green tea polyphenol have indicated that it exerts antiatherosclerotic effects by reducing the level of oxidative stress.

Διαβάστε παλαιότερη εργασία του Zamboni με θέμα προτεινόμενη αντιοξειδωτική αγωγή, στην οποία συμπεριλαμβάνεται και το πράσινο τσάι, παρακάτω:

Προτεινόμενη αντιοξειδωτική αγωγή (Dr. Zamboni)

Leave a Comment